Dostęp do elektronicznego systemu rekrutacji na rok szkolny 2015/2016 wg poniższej instrukcji.
Login i hasło z rekrutacji ubiegłorocznej
jest aktualne także w tym roku !!!
Dzieci/uczniowie uczęszczający do placówek publicznych prowadzonych przez Miasto Wrocław otrzymują konto dostępu do systemu rekrutacji w tej placówce.
Należy:
- Wejść na portal oświatowy www.edu.wroclaw.pl.
- Zalogować się na portalu wykorzystując otrzymane w placówce konto dostępu – login i hasło.
- Zaakceptować regulamin portalu.
Uwaga: Jeżeli nie akceptujesz regulaminu portalu, opuść portal, udaj się do szkoły pierwszego wyboru w celu wypełnienia wniosku rekrutacyjnego ręcznie.
Wygenerowany po raz pierwszy dla danego dziecka kod dostępu tj. login i hasło jest ważny tylko 72 godziny.
W tym czasie należy zalogować się na portal wwww.edu.wroclaw.pl i zmienić hasło.
Dzieci/uczniowie nie uczęszczający do placówek publicznych prowadzonych przez Miasto Wrocław (w tym uczniowie spoza Wrocławia) generują samodzielnie konto dostępu do systemu rekrutacji.
Należy:
- Wejść na portal oświatowy www.edu.wroclaw.pl.
- Wybrać moduł Rekrutacja, gdzie są wszystkie potrzebne informacje o procesie rekrutacji i wniosek do wypełnienia.
- Wybrać zakładkę – „wypełnij wniosek”.
Po wypełnieniu i zapisaniu wniosku w systemie zostanie założone
konto do rekrutacji – otrzymasz login i hasło.