Dostęp do elektronicznego systemu rekrutacji na rok szkolny 2015/2016 wg poniższej instrukcji.

Login i hasło z rekrutacji ubiegłorocznej
jest aktualne także w tym roku !!!

Dzieci/uczniowie uczęszczający do placówek publicznych prowadzonych przez Miasto Wrocław otrzymują konto dostępu do systemu rekrutacji w tej placówce.

Należy:

  1. Wejść  na portal oświatowy www.edu.wroclaw.pl.
  2. Zalogować się na portalu wykorzystując otrzymane w placówce konto dostępu – login i hasło.
  3. Zaakceptować regulamin portalu.
    Uwaga: Jeżeli nie akceptujesz regulaminu portalu, opuść portal, udaj się do szkoły pierwszego wyboru w celu wypełnienia wniosku rekrutacyjnego ręcznie.

Wygenerowany po raz pierwszy dla danego dziecka kod dostępu tj. login i hasło jest ważny tylko 72 godziny.
W tym czasie należy zalogować się na portal  wwww.edu.wroclaw.pl i zmienić hasło.

Dzieci/uczniowie nie uczęszczający do placówek publicznych prowadzonych przez Miasto Wrocław (w tym uczniowie spoza Wrocławia) generują samodzielnie konto dostępu do systemu rekrutacji.

Należy:

  1. Wejść na portal oświatowy www.edu.wroclaw.pl.
  2. Wybrać moduł Rekrutacja, gdzie są wszystkie potrzebne informacje o procesie rekrutacji i wniosek do wypełnienia.
  3. Wybrać zakładkę – „wypełnij wniosek”.
    Po wypełnieniu i zapisaniu wniosku  w systemie zostanie założone
    konto do rekrutacji – otrzymasz login i hasło.